Des de la Xarxa de Centres CEDES de Dinamització Econòmica i Social s’han publicat tres cursos en línia de comunicació, gestió i licitació electròniques en les administracions públiques dirigits a pimes i autònomes i autònoms professionals per als mesos de maig i juny.

El contingut dels cursos serà el següent:

  1. Com presentar licitacions públiques, focalitzat en la Plataforma de Contractació del Sector Públic; PLAU.
  2. Com signar electrònicament la documentació digital que pugem als registres públics i els diferents certificats digitals que podem utilitzar; CLAU.
  3. Gestió d’apoderaments, què és i com utilitzar-ho (@apodera).
  4. Factura electrònica, Factura-e i Face, eina d’emissió de factures i enviament de les mateixes a través del punt general d’entrada de factures de les administracions Públiques.

Els cursos en línia es realitzaran els següents dies:

  • Curs 1: 4, 6, 11, 13 i 18 de maig de 9:30 h a 13:30 h.
  • Curs 2: 26, 28 de maig, 2, 4 i 9 de juny de 9:30 h a 13:30 h.
  • Curs 3: 16, 18, 23, 25 i 30 de juny de 9:30 h a 13:30 h.

Realitzar la inscripció a través d’aquest enllaç.

 

Tags: , , ,