Des d’aquest mes de febrer, l’Ajuntament de Benlloc disposa d’una nova tècnic ambiental.
Entre les funcions d’aquesta persona estarà la resolució de dubtes sobre el sistema de recollida porta a porta, la gestió amb l’empresa de recollida de les possibles incidències i la realització de campanyes de sensibilització. També serà la encarregada de posar en funcionament una millora en el sistema de recollida porta a porta a través de la lectura d’un TAG que s’incorporarà als cubells.
Aquesta millora ens permetrà ser més eficients en la recollida i centralitzar i agilitzar les incidències.
L’horari d’atenció personal de la tècnic serà dimarts de 8:30 a 10:30 i dijous de 13:00 a 15:00, a l’Ajuntament, també a través del correu electrònic portaaporta@benlloch.es
Per tant, si tens algun dubte sobre el sistema de recollida, sobre on tirar algun residu o vols fer-nos arribar alguna incidència o suggeriment, no dubtis a posar-te en contacte.
Pla de Participació Publica d’Estudis d’Integració Paisatgística
INFORMACIÓ DE L’AIGUA
Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tinga la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxe l'enllaç per més informació.
ACEPTAR